"Are you up to it? – Ride with responsibility."

Youth campaign by the German Road Safety Council (DVR) | Bonn
The DVR initiated the youth campaign Hast du die Größe? – Fahr mit Verantwortung. (“Are you up to it? – Ride with responsibility”) in collaboration with the trade associations and accident insurance companies. The aim was not only to appeal to 18 to 24-year-olds directly but also specifically influence their behaviour by actively addressing the issue. For this purpose, films were made with celebrity testimonials and placed in various target group media.

 

Our services


  • Idea, storyboarding, production of the films
  • Concept, text, layout of all campaign media
  • Web design
  • Organisational implementation of all school competitions
   

Wir verwenden Cookies (auch von Drittanbietern), um Informationen über die Nutzung der Website zu sammeln. Diese Cookies helfen uns dabei, Ihnen das bestmögliche Online-Erlebnis zu bieten. Mit dem Klick auf den Button "Zustimmen" erklären Sie sich mit der Verwendung von Cookies einverstanden. Weitere Informationen über die Nutzung von Cookies finden sie unter Datenschutzerklärung.